GODNATT!

Hejsan! Ligger i sängen nu helt nerbäddad och redo att sova. Men ska kolla på ett oth avsnitt innan. Lär somna som ett litet barn efter de, sov ju så jävla dåligt inatt. & ja, ni hade rätt. Har faktiskt slingat håret ljusare. Jag & Junia fick ett spontanryck och sprang och köpte färg när vi var i farsta för att sola. Inte ens mamma visste något så det blev lite av en surprise när jag kom hem. Höll dock på att strypa Junia när jag skulle tvätta ur färgen och halva håret var helt gult/vitt haha. Men det blev superbra & jag är jättenöjd! Kan visa bättre bild imorn istället.

Har en jobbig & lång dag imorgon så ska ladda upp nu. Är verkligen inte sugen. Vill sitta uppe halva natten, lyssna på mysmusik, sitta och prata om allt med någon, dricka liter av kaffe, krypa ner i sängen till några oth avsnitt och somna nära någon. Vakna sent, dra mig i sängen osv..Hatar stress, ångest & skola. Men - man kan inte få allt! Måste avrunda här. Vi hörs imorgon. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0