gårkvällen & dagen.


Sliten tjej nyss.

Tjena! Känns som det var ett tag sen men var ju bara igår. Hann dock inte uppdatera innan jag drog iväg. Igår var det ju somsagt inspark för alla 1or i skolan. Det var en jättebra kväll faktiskt. Drog hemifrån vid 8 och åkte till Skinnarviksberget där jättemånga var. Vi förade i några timmar och hade de trevligt innan vi drog ner mot münchenbryggeriet i slussen där själva festen var. Det var jättekul, vi dansade, snackade med folk osv. Vi stack därifrån lite efter 1 och kom hem vid 2. Vart inte mycket sömn inatt och kul att vi hade skolfoto vid kl 9. Ajajaj. Såg säkert ut som en zombie med tanke på att man gått runt sjukt trött och bakis hela dagen i skolan haha. Hur som helst. Efter skolan idag köpte jag och Junia lite mat och drog hem till henne. Kom nyss hem därifrån och nu ska jag bara chilla massa. Skönt! Ja.. det var min gårdag & dag. Skriver snart!



Kommentarer
Postat av: Lina

solar du solarium eller hur är du så fint bruuuun?! :)

2011-09-08 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0