FRÅGOR & SVAR

Snälla börja lägga in outfits & säg vart kläderna är ifrån :)
Jaa ska verkligen försöka bli bra på det, men tycker själv att jag har så tråkiga kläder på mig så känns som ingen idé haha! :)

Vad tycker du om kärrtorps gymnasium? funderar att börja där nästa år.
Jag gillar kärrtorp jättemycket faktiskt! Det är skitskön stämning, lugnt, en stor blandning av alla olika sorters folk och man märker verkligen att det är sjukt mycket "mognare" än högstadiet vilket är jätteskönt. Men självklart, vilken skola man än går i, så tröttnar man ju på att sitta på långa lektioner rätt fort men förutom det är skolan väldigt bra!

Hur är Junia?
Crazy! Nej, men hon är verkligen underbar. Har aldrig tråkigt med henne. Älskar hennes garv, spontanitet, humor, hennes kramar och att hon är sjukt pålitlig. En riktigt bra vän!

Har du bra kontakt med dina syskon?
Har bara en äldre brorsa. Men njae.. vi har väl inte världens bästa relation direkt.

Tycker du mulatter är kattiga?
Haha har verkligen orden "kattiga, katt osv". Fast joda, det finns väl snygga mulatter! 

Kan du beskriva dig själv som person?
Okej enligt min egen bild av mig själv: Jag är nog en väldigt positiv och glad person. Väldigt sällan jag blir sur eller arg och till & med mina närmsta vänner blir chockade när det väl händer. Är lite blyg kanske, men väldigt snäll, tycker jag iallafall haha! Är väldigt klumpig av mig och tycker inte direkt det är hemskt att skämma ut mig utan skrattar bara bort allting. Detta gör nog även att jag har svårt för att visa mig svag. Gråter väldigt sällan offentligt, eller överhuvudtaget. Biter alltid ihop, försöker vara stark och påminner mig själv om det hela tiden. Kan faktiskt vara lite jobbigt, sätter sån press på mig själv & har så jävla mycket tankar i huvudet vilket kan göra att jag bara bryter ihop ibland, väldigt sällan men det händer. Men i det stora hela är jag glad, framåt & livsnjutare.

Vad gillar du för killar?
Jag gillar väl killar som har humor, charm, lite svårfångade och väldigt snälla. Tänder nog inte riktigt på badboy killarna men tröttnar för fort om en kille är för snäll. Hatar när killar ska spela coola inför sina kompisar, är medvetna om att dom ser bra ut osv. Killar ska vara sig själva och sjukt charmiga, då faller jag fort!

Vad tycker du om folk som sviker?
Usch, hatar folk som sviker. Hatar besvikelsen när man verkligen förväntar sig saker och folk skiter i det.

Hur bra självförtroende har du 1-10?
Kanske mellan 7-8, det är olika varje dag.

Har du lätt/svårt att komma över folk?
Hm, det beror verkligen på situationen. Jag antar att du menar komma över killar som man haft känslor för, och antar att jag vet vem du menar haha. Jag tror att det är så mycket lättare att komma över folk om man verkligen försöker göra det. Sluta gå in på hans facebook, titta på hans bilder, smsa honom osv. Det känns sjukt tungt, det gör det, men på något sätt är det bara att acceptera och tänka på sig själv, göra det bästa för en själv och då tror jag att det är mycket lättare att gå vidare. Umgås med vänner som får en att tänka på annat är också en bra metod för att sluta tänka för mycket. Jag vet faktiskt inte.. Jag har inte så mycket erfarenhet..

Det bästa & värsta som någonsin hänt dig?
Svår fråga, finns så mycket bra! Men något av de bästa som hänt mig är väl mina underbara vänner jag kom så nära när jag började 7an, hade inte varit den jag är idag om det inte vore för dom. Kärlek. Det värsta måste varit att när mormor gick bort, och kanske att få hjärtat krossat. 2 olika smärtor men det gör förjävla ont i hjärtat ändå. 

Är din skola bra? inriktning går du?
Läs ovan! Går sam-media :)

fick inget svar, vart kommer trosorna ifrån som du köpte förra veckan? :)
Dom kommer ifrån H&M! :)

Ska du gå på insparksfesten i kärrtorp? Du har jätte fin klädstil och så! Puss.
Yes, klart jag ska det! Tacktacktack, pussss! 

Hej snygga du! skulle du kunna göra en smink videoinlägg där du visar hur du sminkar dig som du har gjort här??? :D
Hej på dig själv! Videoinlägg vet jag inte.. men kan visa lite med bilder hur jag gör. Kan försöka iaf! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0