Frågor & svar

Vad gör du för att få en så bra hy? Du verkar aldrig ha finnar!
Vad får dig att skratta?
Kram :)
Nej, jag har ganska tur som väldigt sällan får finnar men självklart får jag några ibland. Tvättar alltid mitt aniskte noga morgon och kväll, använder återfuktande ansiktskräm och neutrogena blackhead eliminating. Sen dricker jag massa vatten också vilket är väldigt bra för hyn. Mina tips mycket vatten och bra sömn! 
Hm.. vad får mig att skratta. Jag har ganska lätt för att skratta. Men när folk ramlar, roligast är när dom går själva och råkar snubbla, kollar snabbt så att ingen såg och rodnar jättemycket. Fan, kommer inte på något speciellt haha. Men skrattar mycket! Kram!

vad tycker du om tatueringar på killar??
Jo det är väl snyggt. Ingenting jag tycker är ett måste men det kan väl vara snyggt på rätt personer, abslolut inte överdrivna eller för många tatueringar bara. 

vart har du köpt toppen as snygg ju?
Den är köpt på Stradivarius förra sommaren på Kreta, tyvärr!

tove, har du mycket tovor i håret?
Hahah ni anar inte hur ofta jag fick denna frågan när jag var liten. Men, nej jag har inte så mycket tovor i mitt hår.

Ska Junia också ha en Iphone?
Fråga henne vetja! 

Tim Lidell är bäst visst?
Jaaaaa, detklart! 

Är inte Kissiekantasigibrasan.blogg.se en riktigt grym blogg?
Jo riktigt grym faktiskt, läser den flitigt varje dag!

Vart gjorde du din piercing någonstans? Hur mycket kostade den? Var du tvungen att ha föräldrarnas tillstånd? :) Kan du inte visa bild på den!
Kram.
Jag gjorde min navelpiercing på Eaststreet i skanstull, jättebra & seriöst. Det kostade 600, men fanns dyrare och billigare beroende på vad man ville ha för "smycke". Ja, man var tvungen att ha föräldrarnas tillstånd, dom var till & med tvugna att följa med. Jo, det kan jag göra men har ingen bra bild just nu men det kommer upp om någon/några dagar. Kram!

Hur kan du ha så himla långa ögonfransar? Såg bilder på facebook, det är ju stöööört?
Hahah! har väldigt långa naturligt men finns ju alltid sätt att göra dom längre. Använder en jättebra mascara tex, telescopic carbon black heter den. Sen böjer jag fransarna väldigt mycket. Men annars gör jag ingenting speciellt! :) 

lägg upp bilder på ditt rum? ;)
Visst! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0