FRÅGOR & SVAR

Säger det igen, men din blogg är helgrym!
Är du intresserad av någon kille just nu?
Vem är snyggast i hela oth?
Vad tycker du om kärrtorp?
Vad har du för bhstorlek?
Tränar du någonting? :)

Tack så jättemycket!
Nej just nu är jag faktiskt inte intresserad av någon. 
Nathan!! 
Jag tycker att kärrtorp är superbra! Skulle verkligen rekomendera den. Stor skola, trevligt folk osv. 
Jag har väl 70C, men i några bhar har jag 75C. 
Nej jag tränar ingenting :) 

Du ser skit bra ut men wherever !
1. Vad har du för mobil ?
2.kan du inte göra en video när du sminkar dig ?
3.Kan du inte visa vad du har för väska och vad du har i den .
4. vilken bild tycker du är snyggast på dig ?

Åh tusen tack! 
Har en Sony Ericsson W595. 
Nja, en video kan jag nog inte göra. Men kanske kan visa på något annat sätt med bilder eller något. 
Jo kan göra det i ett inlägg någon dag!
Hm.. vet faktiskt inte haha. Svårt att säga.. 

hur många har du varit på g med? :)
Oj, vet faktiskt inte haha måste räkna nu. Kanske 5 st under senaste 3 åren :)

Hej tove! Skit bra blogg!
Frågan är, vart förlorade du din oskuld?
Hej! Tacktacktack! 
Förstår inte riktigt frågan? I sängen...?

Snyggaste killen i din klass?
Kan du känna dig utfryst i skolan?
Vart bor du?
Vad tycker du om Blondinbella?
Älskar din blogg, vet lite random frågar men kör bara ;D

Hm.. ingen är väl riktigt min stil men Daniel kanske. 
Nej det gör jag inte!
Bor i sköndal. 
Läser inte hennes blogg men hon verkar så jävla smart & sjukt bra. 
Tack sötis! :D 

hur ofta brukar du tvätta håret? hur stylar du det? :)

Tvättar det rätt ofta faktiskt, hatar att gå med smutsigt hår.. Tvättar det väl varannan dag, ibland varje dag. Fönar det, sen plattar :)

va tycker du om din klass?
visste dina föräldrar att du och junia festade o så när ni var bortresta?
har du syskon?
astråkiga frågor men hehe.. jättebra blogg :)

Jo den är väl helt okej. Umgås dock bara med Junia & Vendela. Men det är skönt med klassen för man behöver aldrig skämmas eller någonting. Alla är sig själva osv. 
Jo mamma visste det, men är ju 16 & vi var aldrig långt borta från hotellet så det var nog lugnt.
Har en bror som är född 93!
Haha nejdå! Tack så mycket :))

Måste först börja med att säga att du har en grym blogg och du ser väldigt bra ut!
Vem är din absoluta bästa vän?
Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Vad är det pinsammaste du gjort?
Är det kul att ha hund?
Ditt hår blev superfint när du slingade ljusare, ska du fortsätta slinga det eller är du nöjd?
Är du oskuld?
Hur mycket pengar får du i månaden?

Tack så mycket, blir jätteglad!
Hm.. Junia får jag nog säga.
Skulle vara kul att bli stylist eller journalist. 
Jadu.. jättesvårt att komma på haha. Finns nog ingenting speciellt.
Ja, det är kul men ibland är han väldigt jobbig haha. Han är ju bara en liten valp. 
Tack sötis! Ska nog behålla det såhär. Vill inte ha världens utväxt och så sliter det massa på håret att bleka. 
Nej jag är inte oskuld. 
Får 700 kr. 

Någon du ser upp till?
Har du och junia alltid varit bästavänner?
Favoritblogg?
Har du nångång haft något emot mig? haha
Har du några brister/något du inte tycker om med dig själv? isf vad?

Victoria's secret angels! 
Nej det har vi verkligen inte haha. Har gått perioder då vi knappt umgåtts alls. Men nu under senaste året så har vi kommit väldigt nära & det är jag jätteglad över.
Min favorit blogg.. Egoinas, Kenzas eller andreaviktoria.blogg.se. 
Haha.. Hur kunde jag inte något emot dig när killen som jag var förjävla förälskad i träffade dig när han hade bestämt med mig. När jag satt och väntade hela natten på honom och han var med dig. Hur kunde jag inte ha något emot dig när ni blev tillsammans bara en vecka efter han hade dumpat mig? Haha. Sometimes it last in love but sometimes it hurts instead. Men man ska inte vara långsint :)
Hm...Kanske att jag borde säga ifrån ordentligt oftare istället för att bara ignorera. Och att jag är blyg. 

hur många har du knullat med?
Haha Junia, men mellan 1-4 personer. 

är det några snygga killlar i kärrtorp då? du kan få vem du vill! ;)
Haha gulligt sagt! Jo det finns rätt många snygga killar i skolan, 2 st som jag lagt extra märke till :))



Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

Tack sötnos, samma här! Bra skrivet på frågn om du hade något emot henne, moget skrivet liksom <3!

2011-09-16 @ 14:54:48
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: nglewmö

Hej tove! Jag satt och tänkte på en sak förut, hur kommer det sig att du ALLTID är så glad? du är en sån som verkligen alltid älskar livet, och har sån positiv inställning. Jag gillar det! men har du aldrig såna dagar då du känner att du bara vill dö? Okej kanske lite överdrivet, men lägga sig under täcker och aldrig vakna upp till exempel? jag känner så nästan varenda dag, kan bero på att en kille jag träffat inte längre vill ses mer, så det känns ganska skit sådär. Har du tips på hur man kan få upp humöret lite? Kram!!

2011-09-16 @ 21:50:21
Postat av: loo

vem var det som frågade om du något emot den.. ?

2011-09-19 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0