frågor & svar

Vad tycker du är fint att ha på hösten? :d
Tycker det är sjukt snyggt med kängor/boots, hunterstövlar, stickade tröjor i alla färger, blusar, skjortor, svarta jeans, skinnjacka osv. :)

Varför bor du inte med din pappa? Fin blogg! :)
För att jag helt enkelt trivs bättre hos mamma i sköndal där jag bott hela mitt liv! :) Tack!

ge tips på hur man får fina ögonbryn! :D mina känns ganska korta och tjocka, och när jag fyller i dom ser det helt fel ut..
Hm.. Dålig på detta. Men spara ut som lite, måla ungefär som du vill ha och sen noppa efter det. Finns massa instruktioner på google! 

är dina föräldrar skilda? isånna fall, bor du bara hos din mamma? :) din blogg är grym!
Yes det är dom! Och ja, jag bor bara hos mamma :) Tack sötis! 

säg vilka bloggar du brukar läsa :)
Dom jag läser dagligen är väl: kenzas.se, egoinas.se, ammanda.devote.se, lcornelia.blogg.se, elfstrands.webblogg.se, hanneshervieu.se, times.devote.se, junia.devote.se, rstahl.devote.se, filippamoller.blogg.se, azalea.devote.se, andreaviktoria.blogg.se

Vad hette sidan där du kunde kolla vilka kändisar man är mest lik?
Den heter myheritage.com! 

En fråga vad vill du bli när du blir stor / jobba med ? puss din blogg äger :D
Hm.. vet faktiskt inte. Men skulle vara kul att jobba med välgörenhetsgrejer eller bli journalist och bo någonstans i USA! Tack så jättemycket! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0