14 Bekännelser

Var kamratstödjare i min förra skola i 9an.
Är jättebra på " theme songs", ni vet låtarna innan ett tv program. Kan jättemånga även fast jag inte ser på programmen. 
Drömmer alltid skitkonstiga drömmar.
Är ganska blyg av mig, mot vissa iallafall. Hatar det!
Saknar att rida, men är rädd för att jag ska ha glömt allt om jag satte mig på en häst igen.
Har aldrig ätit sushi eller kebab.
Har en gammal mobiltelefon där jag inte kan göra något annat än ringa & smsa.
Har varit i Chicago & New York när jag var 11 år. 
Är jätterädd för ormar.
Vill jättegärna åka ut och resa massa när jag tagit studenten.
Om jag ska ha barn ska jag uppfostra dom så dom blir som Jamie i Oth.
Tycker att allt låter mycket bättre på engelska, ex älskar dig, saknar dig osv osv. Sjukt fint språk.
Hatar när killar är medvetna om att dom är snygga.
Vill leva som Sofi Fahrman.



Kommentarer
Postat av: regina

du och jag ska äta kebab tillsammans! haha du har ju missat nåt asgott!

2011-09-25 @ 16:22:57
Postat av: Amanda

Svar: Tacka! Grön som din haha ;D

2011-09-25 @ 16:47:40
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Andrea Hedenstedt

svar: Haha jag kan inte för det är presenter till en som läser min blogg, men det är en grå stickad tröja från h&m, 149 kr, och en rosa stickad halsduk från ginatricot för 99 kr :)

2011-09-25 @ 18:08:43
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vart red du när du red förut? :)

2011-09-25 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0