22.37



Tja! Har precis pluggat ihjäl mig typ. Tog mig 2 timmar att göra svenskan, och det var bara en läxa. Suck! Hur stor som helst.. Nu har jag fan ingen tid till att kolla på tv eller något. Får väl tvätta bort sminket, sätta på mig pyjamasen & kolla det sista one tree hill avsnittet i sängen. Panik! Har 1 avsnitt på sjunde säsongen kvar & åttonde säsongen hittar jag ingenstans. Vet inte vart jag ska ta vägen.. vad fan ska jag göra när jag sett alla avsnitt? Kommer ha så jävla mycket tid över haha. Får börja stalka en annan serie haha. Men men, ska läsa lite bloggar nu. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan gå in på sidereel.com och sedan trycka på tv, efter det söka på one tree hill och då kommer alla säsonger upp. sedan tittar du på avsnittet i megavideo eller megaobb eller nått sånt heter den :)

2011-09-15 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0