18.40



Jahapp, såhär ser jag ut just nu. Inte mycket att skyta med. Ibland är det nog bäst att inte ens vilja veta vilka som läser ens blogg och får se sånt här. Fast vem fan bryr sig egentligen??? Min blogg! Hur som helst: kom nyss hem från solariumet, och enligt bilderna ser det bara ut som att jag blivit blekare, men så är det inte. Fick faktiskt lite färg. Ska fly från hemmet nu och dra mot Junia, vi ska plugga tills hjärnorna sprängs. Hennes lilla kommer förmodligen sprängas efter 5 min men jag ska kämpa. Skriver när jag är hemma igen. Puss!



Kommentarer
Postat av: junia

Älskar att du är så snäll mot mig gullet!

fuuuuck you...

2011-09-13 @ 18:48:52
URL: http://junia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0