15.44



Ibland hatar jag mig själv, min kärlek till sömn och framför allt så hatar jag min sköna säng. Alarmet bestämde sig för att inte ringa imorse, så vaknade halv 1. HALV 1?! Sov fan 13 timmar inatt. Och självklart missade jag plugget. Får lite ångest, men tröstar mig med att vi hade få lektioner som jag missade och att jag ska plugga asset av mig idag till provet imorgon. Då borde väl Mats bli glad. Iallafall, har inte gjort mycket idag. Kollade nyss klart på A walk to remember, jättebra men jättesorglig. Grät flera gånger! Se den om ni gillar sorgliga kärlekshistorier. Men men, ska gå en sväng med Leo nu och sedan börja plugga. Vi hörs !



Kommentarer
Postat av: hanna

glömde fråga förut på frågestunds inlägget men har du komplex för något förutom kanske din knappnäsa som jag tycker är jättesöt!

2011-09-28 @ 16:26:48
Postat av: Anonym

har du inga komplex så kan jag förstå det. det var alltså inget illa ja menade, för du är ju för snygg för vara sann men ibland kan man ha egna sjuka komplex som ingen annan ser. tack!

2011-09-30 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0