14 bekännelser

En av mina favorit låtar är den här, och har varit det i flera år.
Har aldrig blödit näsblod. 
Var typ 2 poäng från att bli klubbmästare i stallet 2008.
Har en dröm om att bli en av Victoria's secret angels. 
Fick en stalker förra året på kreta som var jätteobehaglig, när jag var här detta år kom han fram till mig och sa "welcome back", lite läskig.
Är väldigt slarvig & virrig av mig. 
Hatar att prata i telefon, antigen skiter jag i att svara när någon ringer eller så är jag jättedryg och vill bara lägga på.
Har jättesvårt för att gå upp i vikt. 
Den första låten jag lyssnar på när jag vaknar på söndagar är Maroon 5 - Sunday morning, passande va?
Sen jag fick min nuvarande mobil har jag skickat 41331 sms. 
När jag lyssnar på musik måste jag alltid mima eller sjunga med.
Stör mig jättemycket på att alla blondiner ska bli brunetter så fort hösten kommer. 
Har sovit hos en i Rackartygarna.
Gillar inte att gå på bio, tycker att det är mysigare att kolla film hemma. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt kul när du har bekännelser!:D

2011-09-09 @ 17:23:36
URL: http://lemonaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0