10 sanningar om mig

Hade lite tråkigt så jag och Junia körde en favorit i repris. Båda skrev lite sanningar i varandras bloggar som vi är tvugna att publicera hur taskiga dom än är. Sanningarna jag skrev om henne hittar ni här. Och dom hon skrev om mig ser ni här under. Hoppas ni kan läsa dom utan att börja tro att jag är psykisk störd eller något..: 

Ibland kan hon vara riktigt hårdhänt, man kan få en smäll i ansiktet utan att ens ha gjort nått.
Hon sa senast igår att hon vill se snön falla redan nu.
Hon stalkar en kille från kreta varenda sekund. "MK"
Hon är positiv varje dag i veckan förutom på söndagar. Då hon har söndagsångest mer än nån annan.
5.Hon tänder på norrmän mest av allt.
6.Hon är en riktig festprisse.
Hon tänder på norrmän mest av allt.
Hon är en riktig festprisse.
Hon har hånglat med en kille som är typ 150cm lång..
Hon matar sin hund med tjurpenisar.
Hon är väääldigt slarvig. Hon kan lägga sitt busskort i väskan och sen 1 min efter blir så upprörd för att hon tror att hon tappat det. Man kanske ska klaga på hennes minne... Haha!
Hon har ketchup på tacos. De är fan inte ok!



Kommentarer
Postat av: Anonym

omg tror jag dör, skrattat så jag kissat på mig hela dagen...tove med en 150 sm kort liten människa :-) och som sadistisk stalker. låter livsfarligt och sjukt galet.

2011-09-05 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0