Q / A

Din hund är superfin! är det din eller familjens? och vad är det för ras på han? :)
Det är hela familjens! Han är en Soft coated wheaten terrier! :) 



Vad gör du på halloween?
Hur orkar du blogga så mycket?
Kan du lista den snyggaste killen i varje årskurs från din skola?
På halloween ska jag förmodligen på halloweenfest hos en tjej i min klass! 
Haha, jag tycker det är roligt! 
Nej det tänker jag inte haha, pinsamt. 

Snyggaste killen i din årskurs i kärrtorp. Och nu måste du svara!
Vilken är din favorit affär?
Favorit mat?
Varför slutade du rida? Har du gått på något annat än ridning?
Kram! <3
Haha åh, jobbigt. Men okej, vet inte helt säkert men en av dom snyggaste är väl kanske Gustav. 
H&M, bikbok eller zara!
Måste nog vara tacobar. 
Slutade för att jag inte kände att det var lika roligt längre. Det fanns andra saker som intresserade mig osv. Dessutom såldes min favorithäst och världens bästa ridlärare slutade & många av mina kompisar hade slutat så det var inte lika roligt att vara kvar. Nej, ridning är nog det ända om man inte räknar med dans när jag var typ 8 år. Kram! 

Hur länge har du bloggat?
Vilka bloggar läser du?
vad är din naturliga hårfärg? (om du har färgat!)
Vilken skola går du i? Var det ditt försthansdsval?
favorit tv-serie?
Kram! :)
Har väl bloggat 1,5 år kanske. Eller säkert 2, för hade en blogg innan den här också. 
Min naturliga hårfärg är väl lite mörkare än det jag har nu, slingade ju mitt hår ljusare för några veckor sen!
Går på Kärrtorps gymnasium, ja det var mitt förstahadsval. 
One tree hill!!!!!
Kram! :) 


Min naturliga hårfärg! 

Vad är ditt första barndomsminne?
Hur är din brorsa? har ni bra kontakt. Han är snygg!
Din favoritmat?
Ditt drömresemål?
Oj, svår fråga! Har inte så mycket barndomsminnen men minns väl isåfall dagis när vi lyssnade på typ tellevinken på vilostunderna osv. Och att en dum kille på dagis förstörde mitt fina halsband jag hade köpt i grekland. 
Haha, vet inte hur jag ska beskriva honom. För mig är han ju brorsan liksom som ibland är ett "jävla dampbarn" men han väl snäll!
Tacobar! 
Vill åka någonstans till västindien, aruba eller något coolt.

Hej!
Din blogg är grym och du är galet fin!
Jag undrar var du har köpt den fina halsringen du har i silver och vad den kostade?
Kram.
Åh tack så jättemycket!! Den köpte jag på kappahl för någon vecka sen, den kosta 99:-! :) 

Är du osams med Junia? :( 
Nja, det vet jag inte. Men lite tjaffsigt kanske.

Vad har du för iphone skal och vart är det köpt? :) sen undrar jag vad du har för iphone appar hittills? :)
Har ett rosa/genomskinligt. Ganska mjukt men jätte. Köpte det på teknikmagasinet. Har typ inga haha, dom enda jag laddat ner är väl Instagram, Blogg.se-appen, facebook & iPredict :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0