13 saker om mig

Kan ibland på helger ställa klockan på 6, vakna, stänga av & somna om. Bara för att njuta av att kunna sova flera timmar till. 
Har hånglat med en kille i den nya comviqreklamen, coolt jag vet.
Tycker att det är jättekul att sminka mig, speciellt typ till fest och kan använda massa ögonskuggor och så.
Älskar att duscha men gillar verkligen inte att bada.
Något av det bästa jag vet är att sola. Helst utomlands.
Har ett väldigt stort komplex men vill inte säga vad det är.
Har egentligen ingen fobi. Isåfall skulle det vara mot hårstrån, det är fan något av det äckligaste som finns. Typ i badkaret, maten, simhallar osv. Kan seriöst nästan börja gråta om jag hittar ett hårstrå i maten.
Biter sällan på nagalarna, bara när jag är nervös. 
The Killers - Mr. Brightside har varit en av mina favoritlåtar i flera år. 
Tycker att killars stil är väldigt viktig. Älskar när killar har grym klädstil.
Har typ ingen aning om vad jag vill jobba med när jag blir äldre. Vill göra saker jag älskar & mår bra av. Hatar stress & press.
Älskar folk som vågar säga ifrån och skiter i vad andra tycker.
Hade ig varning i spanska under hela 9an. 



Kommentarer
Postat av: heltjävlaslutihuvudet

Vad för slags kläder är snyggast på en kille enligt dig,typ en outfit helt enkelt.

2011-10-01 @ 17:53:50
Postat av: Chacha

Vadå ha du hånglat med Charlie Gustafsson som va me i tusen gånger starkare? :D

2011-10-02 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0