Q / A

Hur kan du ha så jävla snygga och perfekta ögonbryn? Gör du något speciellt med dem? :) Kram!
Först och främst, tack så mycket! Nej jag gör inget speciellt med dom. Noppar dom några gånger i veckan & fyller i dom när jag sminkar mig. Inte mer än så :) Kram!

vart ligger butiken hollister? :)
Den ligger längst inne i Gallerian vid T centralen! :) 

Vart på Kreta brukar du va? :)
Platanias, bästa! :)

Lista de 10 snyggaste killarna i nummerordning från din vänlista på fb :)
Haha, oj svårt. Vet många jävligt snygga på min facebook som jag brukar dreggla efter men vågar inte skriva ut dom här haha. Men den absolut snyggaste killen måste väl vara Mathias Kasper Jensen!! :)





Kommentarer
Postat av: Alessia

Toveeeeee, hjälp vad du är snygg. Gillar din blogg, stil, utseende så jävla kul att läsa. Kan inte du visa hur du sminkar dig och vilka produkter du använder? :)

Ha en bra söndag, pok!



ps. jag är verkligen inte lesbisk. killar är de enda jag gillar. ds.

2011-10-09 @ 15:44:47
Postat av: Rebecka

Oj vad snygg han var!

2011-10-09 @ 16:21:05
Postat av: Anonym

på kreta fick ni gå in på klubber & barer osv? :)

2011-10-09 @ 17:09:14
Postat av: Anonym

vilken linje går du på i kärrtorpsgymnasium?

2011-10-09 @ 17:32:30
Postat av: Anonym

hur känner du den snyggingen?

2011-10-10 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0