Q / A

Skulle du kunna tänkta dig att bli tsm med bredell om du skulle bli mer intresserad och kär?
Är du intresserad av honom nu?
Haha gud vad sånt här sprids fort. Haha jag vet inte riktigt, ja det skulle jag väl men nu känner jag inte han knappt så vet inte. Nej, vi har bara smsat i 2 dagar. 

Hur tycker du är det bästa sättet att ta kontakt med en kille? Som man inte känner utan bara träffat i skolan nån gång.
Lägg till han på facebook och kanske skriv något enkelt till han bara som typ "vad gör du, hur mår du osv" och le eller hälsa på honom i skolan. 

Tycker du att iphone 4 är bra?
Ja jag gillar min! 

Vad skulle du inte kunna klara en dag utan?
Bra blogg! :)
Hm.. förmodligen min mobil. Eller mat & musik. 

Jag har vart på g med en kille men det sket sig helt totalt och nu har vi börjat smsa igen men vet inte riktigt vad jag ska göra. Gillar honom och så men han är så ojämn hela tiden, ibland dryg och ibland hur gullig som helst.. några tips?
Prata med honom och fråga varför han är så och att du tycker att det är jobbigt kanske. Eller så går du bara vidare, det är svårt att få det att funka bra om det redan skitit sig en gång innan. Eller fan vet jag, jag suger på förhållanden! 

Vem är din bästa kompis?
Har ingen bästa kompis! Har flera bra istället. 

Vad ska du göra på lovet?
Jag ska troligtvis till Norge några dagar, hänga med vänner, shoppa och sova. 

Favorit affär? 
Zara, bikbok och H&M. 

Vem är du med i skolan?
Vendela & Junia. 

Älskar dig blogg och du verkar helt awesome!
Vad gullig du är! Blir superglad! 

Tycker du bredell är snygg?
Är ni på g?
Haha, ja han är snygg. 
Nej vi är inte på g! 

Hej! Min kille är oskuld och antar att han är dålig då.. skulle du "dumpat" han för det eller spelar det ingen roll?
Haha men skärpning!? Klart jag inte skulle dumpat en kille endast för att han var oskuld, och det hoppas jag inte du heller gör. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är så himla fin!! Älskar den!!

Vem är Bredell och hur lärde ni känna varandra? Vem tog "första kontakten"? :D Puss din blogg är bäst

2011-10-27 @ 10:09:14
Postat av: Dalila

Haha Hej på er fina människor som klickar in er här på kommentarsfältet för att lägga en tanke åt "ska ge henne komplimanger sedan fråga saker som inte angår mig". Vet ni vad? Jag skrattar som fan när jag läser vilka frågor ni ställer ibland. Hahaha det är riktigt kul att se hur beroende vissa människor är utav andras privat liv, hon har pratat med en kille i 2 dagar och BAAM frågor.. Mind your own bussines, det kommer ni långt på, var bara tvungen att säga detta, hoppas ingen tar illa upp utan istället får lite bättre självförtroende. Kramar på er:)

2011-10-27 @ 16:37:30
Postat av: Anonym

du verkar mycket mer mogen än dina "kompisar". stå på dig och skit i dom och allt det där skitsnacket, sötis! din blogg är sjukt bra <3

2011-10-27 @ 17:22:16
Postat av: Anonym

Bra svarat på sista frågan!

2011-10-27 @ 17:42:13
Postat av: Kär vän

Vem är bredell? :)

2011-10-27 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0