Q / A

Den där mössan är så himla fin! Var är den ifrån och hur mycket kostade den? :)
Det är ingen äkta HPI eller vad tusan dom heter. Min kommer från JC & kostade 129:- om jag minns rätt! :)

Vad va misstaget? Svara gärna i ett inlägg!
Vet att det är jättetöntigt att säga A men inte B, men vill inte skriva ut det här. Eller jo, jag kan väl kortfatta det lite. Att jag slösa bort min tid och var så dum att öppna upp mig massa till en idiot, det var inte bra för mig. 

Hej på dig! Kikade in på din blogg för 3 dagar sen, måste säga att du är hur fin som helst och verkar vara en skit skön brud!! Ett tips nu när du skaffat iPhone, ladda ner appen Insta'gram ,grym app! Funkar lite som facebook fast dock utan massa status uppdateringar osv, bara bilder! Ta hand om dig vackra du! Kramar! :)
Hej! Åh tack så jättemycket, blir superglad! Jaa, har fixat det. Heter tovewaldemar om det är någon som vill följa mig där! Ta hand om dig med sötis! Puss! :) 

Var kommer jackan/pälsen ifrån? :)
Min skinnjacka kommer fårn Jofama by Kenza, finns att köpa på Salt. Pälsen är från H&M förra året, men det finns liknande i år också! :)



Kommentarer
Postat av: Melinda

Synd det där med att du öppnade dig för fel person.. <3 Har själv gjort samma misstag.

2011-10-17 @ 18:06:08
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0