Q / A

Finns det nån kille i kärrtorp du kan tänka dig vara ihop med?
Ja definitvit haha!

Vart har du köpt tröjan? Sen vad har du gjort med ditt hår det är annorlunda!? Snälla visa hur du sminkar dig du är sååå fin och lycko dig som har svårt att gå upp i vikt!!! Snälla svaaara!
Min chicagotröja är köpt i Chicago haha. Hade bara haft mittbena & uppsatt som jag brukar sen tog jag ut toffsen och så blev det så. Vet inte hur jag ska visa hur jag sminkar mig, men kan visa vad jag använder för smink. Nja, det är inte alltid så kul att ha svårt att gå upp i vikt. Klart det är skönt att kunna äta nästan hur mycket jag vill utan att det syns men skulle inte ha något emot att få lite mer fett på kroppen! Tack så jättemycket sötis!

Helsike vad vacker du är! Kan inte du göra ett inlägg om hur du sminkar dig? Vad du använder och så?
Blir så glad av alla komplimanger, tacktacktack!! Så som jag skrev ovan så kan jag lägga in bilder på vad jag använder, sen kan ni nog gissa hur jag sminkar mig haha. 

En fin höstdag kan vara hur härlig som helst också, promonera med en pojkvän och hund i skogen bland löven. Är du kräsen vad gäller killar eller har du svårt bli kär?
Ja, jag är nog ganska kräsen. Och ja, har rätt svårt att bli kär också!

Ofta inte kissiekantasigibrasan är en favoritblogg? Jag tycker den är grym! Svar uppskattas.
Jooo den är grym faktiskt!

Du e alldeles för fin för o va singel :) Hehe ja tar dig direkt... ska du göra i helgen då? Pussar.. PS. din rumpa e sååå fin!
Haha, tack antar jag! I helgen ska jag träffa kompisar, kanske åka till stan, gå ut med vovven på långa promenader & förmodligen festa! Puss. 



Kommentarer
Postat av: Alva Frostander

Sv: Jag kollade på den http://www.1channel.ch/watch-2362381-The-Help på den sidan, man behöver inte ens ladda ned! :)

2011-10-14 @ 18:59:45
URL: http://alvafrostander.devote.se
Postat av: Filippa Möller

Hur vet du vilka kissiekantasigibrasan är? :)

2011-10-14 @ 21:41:17
URL: http://filippamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0