onsdag 19 oktober


Instagram, kreta/höst. Heter tovewaldemar om ni vill följa mig där!

Hej på er! Hur äre? Med mig är det sådär faktiskt. Har varit hemma idag igen. Orkar inte med någonting. Hoppas verkligen inte jag faller in i samma höstdeprission som jag gjorde förra året. Vill bara ha lov och ledighet nu! Har väl gjort samma saker idag som igår. Kollat på tre filmer & gått ut med vovven. Idag vart det Misa mi (haha tönt), Meet Monica Velour & It's a boy girl thing. Den andra filmen var sämst, men dom andra är väl hyfsade. Kan ge er lite filmtips i ett inlägg sen! Har otroligt ont i huvudet & är jätteyr, vet inte vad det beror på faktiskt. Men ska väl vila resten av dagen också och hoppas att det går över snart. Vi hörs strax!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för effekt på den första bilden? :)

2011-10-19 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0