godnatt



Kom hem från Emelie för en liten stund sen. Var jättekul att träffa henne igen! Vi satt och snackade om allt vi missat osv, sen gick vi och köpte massa godis och gick hem & tittade på Friends with benefits. Surprise? Sista halvtimmen höll jag på och somna flera gånger, är så jäkla trött! Borde gå och lägga mig nu men orkar verkligen inte tvätta bort sminket, sätta på mig pyjamasen och de.. Segt haha! Men ska bli riktigt skönt att få sova och att få sova ut imorgon. Hoppas jag vaknar pigg och glad, för imorgon vankas det fest på kvällen och på dagen kanske jag ska köpa en iphone med papi! Nice! Nej, men nu måste jag fan sova. Puss & godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0