godmorgon



Godmorgon! Ställde klockan på 10 men det gick inte att komma upp ur min sköna säng så vaknade nu.. det funkar väl också trots att man får lite ångest. Nu sitter jag och lyssnar på superbass, asså vad händer egentligen, går inte att sluta lyssna på den nu. As irriterande. Funderar på vad jag ska göra av dagen också.. Måste till pappa där farmor & farfar är, men det är inte förräns senare i eftermiddag så hinner göra något innan, och efter. Vill åka till farsta eller något. Jajaja, ska iallafall käka frukost och fixa mig lite nu. Vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

As fin i håret ;)

2011-10-23 @ 14:14:29
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0