FRÅGOR & SVAR

Nu ska jag vara en snäll läsare och ställa en fråga!
Vilka tyckte du var snyggast/sötast i din förra skola? (Killar och tjejer) (7,8 och 9)
Bra där! Oj.. antar att du menar från när jag gick i 9an. Då var det väl typ såhär:
7an: Tjej - Melinda, Kille - Cesar
8an: Tjej - Maja, Kille - Anton 
9an: Tjej - Junia, Kille - Hamid eller Simon

du som älskar att sjunga, varför börjar du inte i ett band eller någon kör?
Haha, kunde nästan tro att det var min mamma som skrev den här kommentaren. 
Hm.. Jag vet faktiskt inte, känns inte som min grej. Är lite feg kanske! 

vem vill du ha som pojkvän?
Vet inte.. Men någon snygg & charmig! :)

Tycker du att du är snygg? :) <3
Jaa det tycker jag! 

Vart red du när du red förut? :)
Red på Skutans Gård, men har också haft flera medryttarhästar & ridit på Ågesta 2 terminer. 

Du som alltid verkar så glad, vad har du för problem som du somnar bort från?
Har inga direkt problem men älskar att somna bort från stress, plugg & vardagen.

Var du kär i Sebastian eller Anton? fin blogg! puss <3
Haha, vill ignorera denna fråga men ska faktiskt vara snäll och svara. Var nog inte kär, men gillade båda jättemycket, dock inte samtidigt. Men det funkade inte så det vara bara att gå vidare. Nej, men ett ärligt svar: Jag blev dumpad! Tack sötis! :) 



Kommentarer
Postat av: Melinda

sv: oj helt säker på att du skrev rätt?:o tack!

killarna som dumpade dig gjorde världens misstag... korkade.

2011-10-05 @ 22:34:42
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0