bekännelser

Hade väldigt dåligt självförtroende för några år sen men har jobbat upp det väldigt bra nu.
Praoade på ett café i farsta när jag gick i 8an. 
Fick ett träningsryck i våras, drog ut och sprang flera gånger & gjorde massa situps osv. Önskar att det kan komma tillbaka. Vill bli fit!
Trvis mycket bättre i ljust hår än i mörkt (tex. så som jag hade förra vintern).
Är ingen frukostmänniska.
Älskar att sova bredvid någon, hatar att sova ensam.
Får ofta höra att jag ser äldre ut än vad jag är, vilket jag inte alls tycker själv.
Älskar lakrits! 
Tycker att det är rätt kul att skriva såna här bekännelser, men svårt också.
Har rätt svårt för matte. Känns som att jag aldrig kommer få högre än G. 
Vill ha snö & jul.
Får gåshud varje gång jag lyssnar på Fix you - Coldplay.
Har gjort ett rätt stort misstag (enligt mig) som jag ångrar varje dag.
Älskar att resa.
Har väldigt lätt att förlåta och är inte speciellt långsint.



Kommentarer
Postat av: Ando

vad är det för något som du ångar? :(

2011-10-16 @ 22:35:24
Postat av: Anonym

Vad va misstaget? Svara gärna i ett inlägg!!!

2011-10-17 @ 12:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0