21.27


Bilder tagna för några dagar sen.

Jääävlar, vad trött jag är! Satt i soffan med mami och skulle kolla en grej på datan men däckar verkligen istället. Sov ungefär en timme och nu är jag helt väck, blir alltid det om jag somnar såhär. Fan, nu kommer jag inte sova bra inatt.. Skolsyrran sa när jag pratade med henne att om man ska ta en powernap på dagen så ska den absolut inte vara längre än 25 min. Har totalt failat där! Sover alltid minst 1 timme. Men men.. Har precis tvättat bort sminket, och ska lägga mig i soffan igen för att kolla klart på en film som går på tv. Hoppas vi har något gott hemma också haha.. Aja puss!

Och fan vad jag vill ha vinter nu. Orkar inte höst. Jag vill ha snö, en pojkvän, sovmornar, julgranar, ljus överallt, massa kramar & ledighet. Någon som vill hosta lite på mig eller något? Vill bli lite sjuk så jag slipper gå till skolan, orkar verkligen inte..



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack sötis! Halsabandet var jätte fint också, precis som du :)

2011-10-12 @ 22:09:15
URL: http://lcornelia.blogg.se/
Postat av: Filippa Möller

Svar: Antingen ska det vara sommar eller vinter haha, det emellan är ju bara jobbigt! Håller med Cornelia också, fint halsband på en fin brutttaaa. Pusssen

2011-10-12 @ 22:19:38
URL: http://filippamoller.blogg.se/
Postat av: Anonym

en fin höstdag kan vara hur härlig som helst också, promonera med en pojkvän och hund i skogen bland löven. Är du kräsen vad gäller killar eller har du svårt bli kär?

2011-10-13 @ 11:39:18
Postat av: E l l i n o r ♥

Eeey, ge bort lite av din snygghet till bättre behövande tack! ._.

2011-10-14 @ 22:40:05
URL: http://tingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0