2011-10-30


4 bilder från igår!

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid. Igår vid 6 drog jag hem till Filippa där vi käkade och fixade oss. Vid klockan 8 drog vi hem till Ida där det var massa folk. Jättetrevligt och kul! Vi var tyvärr bara där några timmar, vid 12 drog vid till gullmars och träffade lite folk osv. Sen drog vi hem till Cornelia och sov. Imorse gjorde vi vofflor och sen kom mami och hämtade mig. Har precis duschat nu och har huuur bråttom som helst. Om en halvtimme kommer Josef hit och jag kom ut från duschen för inte länge sen så har egentligen inte tid för detta. Så skriver senare ikväll. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Josef Bredell? :)

2011-10-30 @ 16:49:08
Postat av: Wilma

Är du och Junia osams? ni skriver inget om varandra längre,måste säga att hon verkar vara lite konstig.Kram shysst blogg du har meeee looove

2011-10-30 @ 17:25:35
Postat av: Lina Carlsson ☺

jättefin blogg! :)

2011-10-30 @ 18:05:40
URL: http://mashmellow.blogg.se/
Postat av: vt

Du e så snygg människa! <3 Sedan tycker jag alla ska sluta bry sig vilka som är osams med vilka och man behöver inte skriva negativa saker om andra. Fokus på det bra Tove - you go girl!

2011-10-31 @ 15:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0