13 bekännelser

Min klocka på mobilen går alltid 3 minuter före så att jag inte ska komma försent eller missa bussar.
Har varit tillsammans med 2 st killar som är syskon. 
Kan inte sitta baklänges när jag åker tunnebana eller buss, mår bara illa då.
Första gången jag hånglade på riktigt var när jag gick i 7an med en kille jag var jätteförälskad i. 
Fryser jättelätt, har för lite fett på kroppen eller nåt haha.
Är grym på att byta glödlampor, fixa med sladdar osv. Rätt teknisk av mig. 
Går i samma klass som en av mina sysslingar.
Ville pierca min skrattgrop förut men nu skulle jag aldrig kunna pierca mig någonstans i ansiktet. Det förstör bara!
Älskar att inreda rum osv, skulle vara kul att jobba med.
Igår vart en sjukt snygg kille som jag spanat länge på vän med mig på facebook, det gjorde nästan hela min kväll.
Smsar inte så mycket längre, ända jag får sms ifrån är mamma typ.
Kan tänka mig att jag skulle vara en dålig flickvän haha, men vill jättegärna ha en pojkvän!
Hette tottelotte på pea först, pinsammaste ever. Sen hette jag toovs jättelänge.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer den gröna tröjan och silverhalsbandet ifråån? :)

2011-10-09 @ 19:43:59
Postat av: linn

vad heter den där killen som du hade spanat in som blev vän med dig på facebook? :) du behöver bara säga förnamnet om du inte vill avslöja

2011-10-09 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0