01.07


Bilder tagna tidigare idag.

Hej på er! Har inte haft världens bästa kväll direkt. Det hände lite saker så har vart rätt ledsen & inte alls på humör. Men jag och mamma drog upp till centrum & köpte massa godis. Sen har vi kollat på A little bit of heaven, den var ganska bra och jättesorglig. Gillar egentligen inte sorgliga filmer med cancer och sånt. Uscha! Sitter och smsar med Calle just nu och lär väl vara vaken ett tag till. Imorn ska jag iallafall till farsta. Och jag är ta mig faaan värd ett underkläder-set. Haha, aja. Skriver kanske strax!


Kommentarer
Postat av: linn

vem är calle? :)

2011-10-23 @ 13:48:36
Postat av: Anonym

lindqvist.

2011-10-23 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0