Q / A

Vad vill du jobba med senare i livet? :)
Ingen aning faktiskt! Kanske journalist, jobba för en tidning i New York eller skriva en egen bok kanske. Vet inte.. :) 

Hänger inte med nu vem är josef alla tjatar om?
Haha en kompis! 

Vad skulle du ha på dig om du skulle på bio med en kille du aldrig har träffat förr? (konstig fråga jag vet men får panne!)
Hm.. antagligen ett par tighta jeans och en söt blus! 

Vad tycker du om mörkhyade?
Tycker ingenting speciellt om mörkhyade. 

Hur färgade du ditt hår? Hur många slingor, vilken färg osv?
Vet inte direkt exakt vilken det var men det var någon slingfärg från Schwarzkopf. Junia slingade mitt hår med en sån där mössa, och tog varannat hål eller vad man ska säga. Blev skitbra! Och till & med frisören vart jätteimponerad i lördags haha. Han trodde jag hade gjort på salong! 

Vad tycker du man ska ha för vinter jacka i år ? Visa bild!
Jag ska nog köpa en ny boomerang eftersom mamma fick min jag hade förra året. Men annars har Dbrand & Moncler snygga jackor också! 



Vilken är din favoritlåt med Coldplay?
Fix you, Death and all his friends, Strawberry swing tror jag. Men nu gillar jag nya Parasdise jättemycket också. 

Vilken av victoria secret modellerna tycker du är snyggast? :)
Älskar Rosie Huntington! Men Candice Swanepoel & Miranda Kerr är skitsnygga också. Alla är ju fan snygga! :) 

Hur hittar du till hollisters hemsida så du kan spara bilder på kläderna?
www.hollisterco.com - där har du deras hemsida. Men vill man ha med vit bakgrund på kläderna kan man kika på Polyvore. 

Var gör du dina collage?
I picasa 3! 

Hur är det mellan dig och Josef? :)
Bra antar jag haha :) 

String, hotpants eller hipsters? va föredrar du?
Har aldrig fattat vad hipsters är. Men föredrar string eller halvstring. 

vad menar du med raka kepsar? :) förstår inte vilken sort de är haha!
Haha såna här! :)



Covern på the killers som du la upp, vart hittar man den på youtube? själva covern du hade i bakrungen alltså! :) och du sjöng sjukt bra ska du veta!!
Åh tack sötis! Här hittar du den! 

Vem är det du tycker är snygg i ensam mamma söker? :)
My's kille Viktor! :) 

Kan du inte ge lite tips på jul-filmer med lite mysig stämning?
Absolut! The Holiday, Grinchen, Love Actually, Tomten är far till alla barnen, The family stone (Välkommen till familjen) är mina favoriter! :) 

Bor du i villa?
Nepp, radhus! 

Vad ska du göra under jullovet?
Åka till mina kusiner i Växjö några dagar för att fira jul. Sen kanske en sväng till Norge eftersom det inte blev av på höstlovet. Annars ska jag väl, chilla, fira nyår & hänga med kompisar. 

Favoritplagg för tillfället? :)
Mjukisbyxor! :) 



Kommentarer
Postat av: Dalila

växjö? haha what a small world! Hade varit kul att få syn på dig när du är här vid jul, bor nämnligen i Växjö:)

2011-11-18 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0