Q / A

Hur lång är du?
173 cm.

Hur mycket väger du?
Ingen aning! Har inte vägt mig på jättelänge. 

Vem är din bästa vän?
Har ingen speciell bästa vän, utan flera bra vänner. 

Vilken linje går du?
Sam-media. 

Har du några syskon?
En äldre brorsa som är född 93. 

Hej! Riktigt fin blogg du har!
Vilken storlek är det du har i jackan? :)
Jag har köpt en mörkblå i strl xs men är lite osäker på om den ser för liten ut.
Tycker din satt fint på dig så måste bara höra! :) 
Tack!! :) Jag har hört från flera att jackorna är väldigt små i storlekarna och håller med själv så jag köpte en M. Är ju ganska lång också. Fanns inga mindre inne i affären så fick inte prova någon mindre heller. Men M passar mig! :)

Vad kostade bodysplashen? :)
Den kostade 110 kronor :)

Den där jackan är sjukt snygg! Vart har du köpt den?:D as bra blogg förresten!
Tack sötis! Den är köpt på D.brands egna affär som ligger på Fleminggatan :) 

Har du en låtsas pappa & två bonus syskon? :)
Näe det har jag inte :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Umgås inte du och Junia längre??? trodde ni blivit sams.

2011-11-29 @ 18:28:27
Postat av: Nathalie

Tja Tove, har hela kvällen åt att göra ingenting så varför inte kolla på film haha? Kommer inte på några så undrar om du kan vara gullig och skriva ner ett flertal som jag kan ladda ner? :)

Och måste fråga, laddar du ner filmer eller kollar du på internet?

2011-11-29 @ 19:12:40
Postat av: Anonym

gillar du coldplay? :DDDD

2011-11-29 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0