onsdag 30 november 2011



Tack så jäkla mycket för era stöttande och fina ord! Blir så jävla glad och helt varm i kroppen när jag läser det.
Ni är så fina ♥


Hej på er! Sitter i mitt rum och lyssnar på Justin Biebers julskiva samtidigt som jag kollar runt efter lite kläder på massa hemsidor. Har blivit helt kär i en jacka från Zara som är stört snygg. Men den kostar lite mer än vad min plånbok har att erbjuda. Funderar på att önska mig den i julklapp eller ett presentkort på Zara kanske så man kan köpa den på mellandagsrean (om den ens finns kvar då!). Jaja whatever. Har bara chillat hemma hela dagen & varit ute och lekt med Leo i solen en stund. Efter One tree hill låg vi i soffan och sov i någon halvtimme. Så mysig vovve haha, ibland är han bara ett hemskt monster som bits och drar i ens strumpor, sen kan han vara världens gulligaste. Ska avrunda här innan detta inlägg blir alldeles för långt. Skriver snart istället. Puss på er, världens bästa läsare!



Kommentarer
Postat av: amanda

åh finis, så söt!

2011-11-30 @ 21:18:38
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: sofia

hittade din blogg i dag och kan inte annat än att säga wow. Så jävla snygg och så himmla grymt blogg!

ÄLSKART!

2011-11-30 @ 21:29:37
Postat av: Julia

Din blogg är grym! Älskar alla dina fina bilder, får sån inspiration!!



Ps: vad är det för jacka du hittat? :)

2011-11-30 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0