new in / 1a advent


New in!

Detta köpte jag igår! En blus från Bikbok & en bodysplash eller vad det heter från Hollister, som luktar sjukt gott! Annars då? Är sjukt cp trött och hur sugen som helst på all fet mat man kan tänka sig. Måste nästan tvinga mamma åka med mig och köpa donken/pizza eller något att käka. Förutom det är jag faktiskt glad, hade så kul hela dagen igår och idag är det 1a advent, julkänslor! Ska strax sätta upp en stjärna i förnstret och ikväll går Love Actually på tv.
Jag gillar den här söndagen. 



Kommentarer
Postat av: louise

du är så fin! ha en bra söndag!

2011-11-27 @ 14:37:23
Postat av: Ebba

Vad kostade bodysplashen? :)

2011-11-27 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0