godnatt <3


2 bilder jag lite random redigerade på iphonen nyss.

Hejhej! Vet att jag skulle skriva ett inlägg om kreta men jag somnade en timma vid kl 9 & nu har jag precis snackat i tele i en timme så har inte hunnit. Gör det imorgon istället, lovar. Ska göra lite macaroni and cheese nu, är skithungrig! och sen lägga mig i sängen och kolla på film. Börjar typ kvart i 10 imorgon, men får se om jag ska gå eftersom jag inte mår så bra. Jaja, ska sätta på pyjamasen nu och sen blir det Tomten är far till alla barnen tror jag. Mys! Vi hörs imorgon, puss.

Hade förresten besöksrekord igår. 100 mera besökare än vanligt. Blir nästan lite rädd men så jävla glad. Ni är bäst!




Kommentarer
Postat av: linn

med vem pratade du i telefon med?

2011-11-08 @ 00:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0