18 bekännelser

Lyssnar mycket på gammal musik, typ från 80 talet och så.
Min första bh var faktiskt ingen snobben eller vad det nu brukar vara, det var en vit spets som är jättefin haha! 
Tycker inte att jag är speciellt blyg.
En av dom bästa känslorna i världen är enligt mig förälskelse. Pirr i magen och så. 
Fyller år den 7/7.
Sjunger verkligen hela tiden, men inte i duschen.
Föddes med svart hår.
Är väldigt förvirrad och borta av mig, säger mina vänner iallafall.
Hade min första fylla i 8an.
Älskar folk som skiter i vad andra tycker och kör sitt eget race. 
Grät verkligen aldrig förut, riktig sten. Men nu gråter jag oftare och lättare.
Har jättelätt för att bli brun, på kreta förra året trodde alla att jag tillhörde en annan familj. 
Gick ut nian med 245 poäng.
Många säger att jag är galen i killar, det stämmer nog.. 
Har ganska bra självförtroende.
Hatar när tjejer är så tjejiga, vågar inte släppa loss, måste se bra ut osv. 
Gillade inte mina långa ögonfransar förut, tycker dom såg slampiga ut. Nu gillar jag dom!
Tycker det är jättesnyggt när killar har converse. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0