22.47


Lite random bilder.

Hejhej! Lugn och skön kväll för mig idag. Har precis kollat klart på No strings attached, sett den många gånger förut men det är en av mina favoriter! Så bra. Har pratat lite i telefon också, börjar bli bra på det, tror jag. Blev iallafall på bra humör av det. Älskar när folk är ärliga, spelar ingen roll hur stor/liten grej det handlar om. Känns som folk varit så oärliga under senaste halvåret, så uppskattar det som fan nu. Hur som helst: Ska sätta på en till film snart tänkte jag. Gärna en film som påminner om julen eller något. Valet står just nu mellan Juno och The Holiday. Älskar båda.. Oj vad ni bryr er hehe. Kanske svarar på frågorna snart. Puss! 



Kommentarer
Postat av: stephanie

hur gör du sånna "collage"? jättefint :)

2011-11-02 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0