2 november 2011



Hej på er! Sitter här typ nyvaken trots att klockan är 2. Vaknade vid 1, inte bra.. men var helt död. Är fortfarande jättetrött så ska koka lite kaffe och käka frukost så jag vaknar ordentligt. Jag menar, nyss när jag skulle gå ner till källan och ta ut och sätta in internetsladden för att det inte funkade, så gick jag in i tvättstugan istället, la in tröja i torktumlaren, satte på den stod och väntade i tio sekunder och sen tog ut den. Ibland vet jag inte vart min hjärna håller hus när jag är trött. 

Har inga som helst planer för dagen, så det ser ut att bli världens segaste dag. Roligt! Så trist väder osv.. Får lägga mig i soffan och sätta på några The Hills-avsnitt. Kan det inte hända något??? Jag orkar inte sitta och döda tid på lovet.. Men men, ska sluta klaga nu. Vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du i källan? mohahaha

2011-11-02 @ 16:27:03
Postat av: Anonym

Vart är din tröja ifrån? :)

2011-11-06 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0