17.50



Tja! Jag & mamma har hållt på för fullt i någon timma nu med att rota fram gamla ridsaker, kläder, jackor, skor osv för att sälja på tradera och blocket. Jag som fick idéen med tanke på att min ekonomi suger just nu. Behöver lite cash! Ska strax äta middag också och sen ta en lång jävla dusch och ta hand om mig själv lite. Segt som fan med skola imorgon, men en dag närmare jullovet iallafall.. Vill egentligen bara åka utomlands och ligga på en strand eller vid en pool i flera veckor, läsa böcker, äta gott, bada, sova & sola. Det hade varit härligt det. Men men, man kan inte få allt. Ska drömma vidare nu så hörs vi sen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du e helt otroligt fin :)... blir bara finare o finare varje dag me mig behöver du inte va singel:) hihi

2011-11-06 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0