11 bekännelser

Har varit singel i 1,5 år nu.
Stör mig på när folk typ aldrig hör av sig, och sen plötsligt smsar en fredag/lördagkväll och skriver typ "Vet du fest?".
Älskar att äta filmjölk och sen lägga i pepparkaksbitar i på julen.
Blir jättesugen på att färga håret mörkt ibland, men ska låta bli. Trivs bättre i ljust. 
Tycker det är skitcoolt när vissa har typ ett grönt öga & ett blått. Unikt.
Hatar när man lägger upp något på bloggen, eller skriver en status på facebook. Sen ser typ 5 andra som kopierat typ. 
Använder aldrig några andra örhängen än mina pärlor.
Tycker att det är jättekul att träffa nytt folk. 
Älskar att få & ge komplimanger. Sjukt hur mycket glädje man kan ge/få av några ord.
Har världens fobi för hårstrån i duschar, mat osv. 
Innan jag dör vill jag hoppa bungy jump.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0