torsdag


bild från årets första dopp 22 april!

hejsan! idag var verkligen en sån dag jag bara ville snooza mig igenom hela morgonen, men det gick ju icke. började skolan med en timmes syslöjd där jag gjorde klart min skjorta, äntligen! sen drog vi iväg mot farsta ip och kollade på skolan som tävlade i fotboll & friidrott, riktigt skönt med inga lektioner. tyvärr så regnade/blåste det hela tiden när vi satt där så vi krigade med paraplyn och allt innan vi drog till donken för lite käk.

kom hem för ett tag sen och nu sitter jag bara och chillar lite. idag mår jag riktigt bra, det märker jag själv när jag sitter och sjunger massa och lyssnar på bara glad musik. men dags att bryta glädjen och ta tag i lite plugg nu. vi hörs senare. puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0