onödig fakta om mig

• hatar när folk lägger sig i mina ensaker och säger åt mig vad jag ska göra och inte göra. 
• är 25% norsk. 
• är jättefeg när det gäller att gå hem själv på kvällar och när de är mörkt. 
• blir nästan aldrig kär, bara smått förälskad. 
• älskar justin bieber. 
• ogillar starkt negativa människor. 
• önskar jag vore naturligt blond. 
• har jättesvårt för att gå upp i vikt vilket vissa verkar tycka är skönt, visst är de det, men lite jobbigt också.
• älskar ketchup i mängder och överdrivet mycket smör på knäckemackor. 
• har ridit i 7 år men slutade för några år sedan. 
• har en äldre bror. 
• har väldigt lätt för att bli brun, på kreta i sommras trodde hotellägarna att jag tillhörde en annan familj. 
• blir väldigt sällan arg & skriker och sånt. 
• har aldrig testat röka cigarett. 
• älskar bruna ögon. 
• älskar att sjunga, men gör det bara när jag är ensam.
• har väldigt svårt för att kolla folk i ögonen länge.


Kommentarer
Postat av: Julia'

Kan inte du videoblogga :)

2011-05-11 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0