hemma igen

HEJ! Som jag nästan visste så hittade jag ingen balklänning i stan. vet knappt vilka affärer som man ska gå i, vilken färg jag ville ha eller något längre. ville ha en korn blå (samma färg som tröjan på bilden under), axelbandslös. men kommit på att jag aldrig kommer hitta någon om jag har massa krav.

varit en jättemysig dag tillsammans med emelie iaf. älskar värmen! ska strax iväg till kusinen som precis fyllt 19. sen blir de chill hela kvällen framför någon film och så ska jag duscha och lite sånt också. är ganska taggad på denna vecka faktiskt, känns bra! är ledig på tisdag också så det är underbart! vi hörs senare, pusssar! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för kamera? :)

2011-05-09 @ 15:23:09
Postat av: my elfstrand

Fint solblekt ditt hår ser ut att vara där! :)

2011-05-09 @ 17:49:13
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0