frågor & svar

Kan du inte fota mer outfits? :)
Jo ska försöka bli bättre på de! Men saken är den att jag tycker att jag har skittråkiga kläder på mig så känns inte som det är nåt intressant för er att kolla på, men om ni vill så! :)

Hur nöjd är du med ditt utseende från skala 0-10 ???
Förlåt, men jag orkar verkligen inte betygsätta mitt utseende. Det finns vissa dagar jag inte alls är nöjd, och dagar där jag är jättenöjd. Men skönhet kommer innefrån, glöm inte de!

vem ska du gå med på balen? :)
Ska faktiskt inte gå med någon speciell kille utan jag och 3 tjejkompisar ska åka dit tillsammans i en bil! :)

Om det inte är för personligt, men är Basse möjligtvis din pojkvän?
Nej det är han inte. Inte än iallafall, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ungefär hur många besökare har du? :) unika per dag alltså.

2011-05-25 @ 21:43:37
Postat av: jenny

sv; tack du snygging !

2011-05-26 @ 08:29:44
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

och skönhet sitter i betraktarens ögon <3

2011-05-26 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0