4 radnom bilder / min dag


emelie & jag på valborg.

jag när jag & junia var ute en sen kväll för att möta tim.

osminkade jag & söta isabelle.

jag & fina amanda innan fest i vintras.

åh herre.. riktigt seg söndag! har legat i soffan och letat balklänning utan resultat. somnade en stund också, eller en stund på nästan 3 timmar. ganska skönt faktiskt, men hoppas jag kan somna ikväll också. har inte gjort så mycket mer än det idag. mamma ville att jag skulle följa med och storhandla i länna men tror inte jag orkar. ska hoppa in i en dusch, göra inpackning osv, sen sätta på mig myskläderna och bara chilla resten av kvällen. typisk söndag!

snääälla, ställ lite frågor ni undrar om mig eller något så jag får nåt att göra, och ni får nått att läsa. puss!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Tove!

Vilket gymnasium har du valt?

Vad vill du göra i framtiden?

Dina planer för sommaren?

Favoritfärg på nagellack? :)

2011-05-15 @ 21:02:08
Postat av: -

är du på g med någon just nu? vem isåfall? :)

vad lyssnar du på för musik? vilken stil alltså, inte band :)

2011-05-15 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0