30 maj

 
 
Jag just nu. Så jäkla mörkt i mitt rum, men orkar inte ha rullgardinen öppen då måste jag fan sitta med solbrillor eller kisa för att kunna se. Aa asså om ni undra..

Hejhej! Slutade redan kvart i 2 idag så har varit hemma ett tag. Skoldagen var jättelugn och vi kollade på film, hade håltimmar osv. Så borde skolan alltid vara! Är så grymt lyckligt lottad som har så mycket underbara person runt omkring mig i framförallt skolan, men annars också. Människor som alltid får mig att le och skratta! Well, ska chilla ett tag nu sen möta upp Emelie och åka och sola tror jag. Måste börja jobba på brännan inför balen och skolavslutningen ju! Men ska käka lite mellis (godis) nu. Vi hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0