torsdag


hejsan! jises vad trött jag är.. känns som jag är de hela tiden!? vaknar flera gånger på nätterna, reser mig fort och tror hela tiden att klockan har ringt och de är dags för skola. antar att de är pågrund av stress och sånt. inte speciellt skönt.. aja. dagen har varit bra! lektionerna har gått bra trots att de är jobbigt. sista timmarna blev alla rätt flummiga så då blev allt genast roligare haha.

tänkte sätta gång med geografiläxan nu och sedan duscha & kolla film resten av kvällen. skönt. älskar att ta de lugnt framför tvn, stå i duschen länge på kvällarna och sedan somna in och vet att man kan försvinna i drömmarna för några timmar. sova är så jävla underbart!

haha aja, nu tråkar jag ut er. vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0