onödig fakta


lite onödig fakta om mig som ni förmodligen inte visste:

svär nästan aldrig.
• är tänd på martin i big brother.
• hatar att prata i telefon.
• gillar ost på pannkakor och överdrivet mycket smör på knäckemackor.
• dör för killar med rutig skjorta & gitarr.
• har börjat bli lite rädd för att vara ensam hemma, inbillar mig alltid massa ljud osv.
• älskar samtidigt som jag hatar att läza kenzas blogg, hon är för snygg.
• vill bli journalist när jag blir äldre, resa runt och sedan skriva en egen bok.
• har enormt svårt för att se program/filmer där dom opererar folk, ex "extreme make over", bland de äckligaste jag vet..
• är kär i justin bieber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0