trevlig kväll!

 
Bilder tagna nyss.

MIN.KROPP.SVIDER. Har nog brännt mig lite.. Sved som fan på hela kroppen när jag duschade och nu är jag helt röd och varm om kinderna. Ser ut som att jag rodnar typ hela tiden, inte snyggt! Aja, hoppas det lägger sig till imorgon.. Ska skita i smink ikväll och låta ansiktet vila lite så vlir de nog bättre snart!

Nu ska jag strax käka lite middag och sedan träffa Emelie tror jag. Ingen aning om vad vi ska göra, men blir väl chill eller något. Scary movie 4 går på tv ikväll så har inget emot att se på den, min favorit av alla dom filmerna! Hur som helst så ska jag kila nu, puss på er!

Förresten, ser ni hur ljust mitt hår blivit?! Klagar inte, älskar solblekt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0