regnig söndag

Hejhej! Usch vilket jävla väder det är idag då, och tydligen ska det vara regn hela veckan. Typisk svensk sommar. Finns absolut inget att göra dagar som denna förutom att kolla film och sova typ, segt! Regina kom somsagt hit igårkväll. Mötte upp henne i norra sköndal och så gick vi och köpte godis innan vi drog hem till mig. Vi snackade, satt vid datan och kollade på film. Somnade någon gång runt 3. Jättemysigt! Hon drog imorse runt 12 och sen dess har jag inte gjort så mycket. Tänkte blogga lite extra idag faktiskt, har lite att ta igen liksom haha. Men de brukar väl uppskattas!

Var också någon som undrade vart jag brukar bo när jag är på kreta. Har varit där 2 sommrar i rad och förhoppningsvis blir det av nu i sommar också. Vi åker alltid till Platanias som är en ganska liten men jättemysig "stad". Bra strand, nära till allt, lite partyställen, bra resturanger osv. Hotellet vi bott på heter Villa Giorgios. Det är ett väldigt litet men supermysigt hotell. Knappt 20 meter till stranden, få människor, pool, resturang och så. Älskar det! Bra tips om ni tänkt åka till kreta.

  


Kommentarer
Postat av: T

tack så jättemycket för svaret!

2011-06-19 @ 17:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0