lördag



Vilken jävla nörd jag är
.. Har avnjutit cirkus 6 oth avsnitt nu, och till och med gråtit till ett! Det är inte jag att gråta till tv serier eller något, men har fått väldigt lätt till att gråta nu på sista tiden. Vet faktiskt inte vad det beror på, mer erfarenheter och större utbud av olika känslor kanske haha. Nu har jag iallafall satt stopp för idag. Ska strax hoppa in i duschen, göra mig lite fräsh och käka middag. Ikväll ska jag träffa Junia. Vad vi ska göra vet jag inte, men ingen tvekan på att det blir tråkigt iallafall! Aja, hoppas ni får en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: my elfstrands

Vilken season är du på? Så jävla grymt det är alltså! :)

2011-06-27 @ 18:17:37
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0