Lördag 18 juni



Jag just nu.

Hej! Kom hem från stan vid 6-tiden. Emelie och jag gick runt i flera timmar och kollade på kläder, fikade och hade mysigt. Fick med mig ett linne & ett par solbrillor hem. Nödvändigheter. Håller just nu på att städa upp i mitt rum lite snabbt och ska strax käka middag. Ikväll kommer Regina hit, vi tänkte chilla, käka godis och kolla film tror jag. Det blir mys! Antar att vi inte kommer höras mera under kvällen men ni börjar väl vänja er vid min kassa och tråkiga uppsatering.. hehe. Latero!


Kommentarer
Postat av: T

Hej jag har en fråga! Jag undrar bara vart någonstans du var i Kreta när du väl var där? Och vad hotellet hette! Har kollat på lite gamla bilder i din blogg och hittat jättehärliga bilder därifrån. Hoppas på svar! älskar din blogg och du är jättesöööt! :)

2011-06-19 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0