hemmakväll

 
Jag just nu. Osminkad och snygg hehe, nej men orkar verkligen inte bry mig om smink ibland, så skönt på sommaren när man inte behöver mer än lite mascara.

Hej iallafall. Blir en hemmakväll med mami, är så jäkla seg så att de inte är sant. Vi ska kolla på No Strings Attached, har inte sett den men Ashton Kutcher är en av huvudrollerna så de kan ju inte bli fel. Och blir det de så har man alltid något nice att titta på! Haha.. Har redan spanat in vädret för imorgon och det ska vara 23+ och strålande sol så ska sola som fan på förmiddagen, blir alltid mycket brunare i solen än vad jag blir i solarium. Mycket billigare också!

PS: Förresten, har ni något tips på vad jag kan blogga om? Känns som mina idéer tagit slut och alla inlägg ser likadana ut. Kommentera något jag kan skriva om!


Kommentarer
Postat av: Mary Lundh

Det skulle vara jättekul om du ger oss lite tips på kläder eller någon snygg frisyr eller så! Lite sommargrejer :D<3

2011-06-02 @ 12:53:00
URL: http://marylundh.blogg.se/
Postat av: ' t /

Typ "saker man inte visste om mig" eller hiss/diss :) <3

2011-06-03 @ 13:17:14
URL: http://tullines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0